Bæredygtig forretningsmodel

Bæredygtig forretningsmodel i virksomheden i form af sammenhæng mellem de tre lag; det økonomiske- det miljømæssige- og det sociale lag.

Niche marked

Niche marked er et segment af markedet, som virksomheden har specialiseret indenfor, og kan skabe en levedygtig forretningsmodel i.

EFU model

EFU model; egenskaber, fordele og udbytter er et værktøj til stærke budskaber, som fokuserer på de salgargumenter, der rammer kunden bedst

Jobs to be Done

Jobs to be Done er en metode til innovation af produkter/services, ved at forstå, hvad kunden virkelig ønsker at opnå i bestemte situationer.

Branding fokus

Branding fokus sikrer at kunderne husker virksomheden for det du ønsker, gennem fokus i produkter, funktioner, marketing, budskab og kanaler.

Brand positionering

Brand positionering placerer virksomheden tydeligt i markedet og målgruppens bevidsthed, gennem et skarpt fokus på det unikke i virksomheden.

Eksempel på Visuel identitet

Visuel identitet til din virksomhed gennem syv dele, så du kommunikerer dit brands identitet – og sikrer et ensartet udtryk hver eneste gang.

Logodesign gennem tre enkle regler

Logodesign udarbejder logoet, virksomhedens ansigt udadtil, der skal overholde tre overordnede regler og findes i syv forskellige typer.

Branding for begyndere

Branding for begyndere gennemgår, hvad branding er, og hvordan du aktivt kan brande din virksomhed gennem navn, logo og visuel identitet.

Lean Canvas

Lean Canvas er en skabelon til at samle hele forretningsmodellen på en enkelt side – særligt rettet mod iværksættere og nye koncepter.

Feedback Loop

Byg-mål-lær er et feedback loop, der giver dig værdifuld læring om dit koncept ved at teste dine hypoteser hurtigt og direkte på målgruppen.