Budskab workshop, der udvælger de kanaler, hvor virksomheden møder kunden, og skaber et budskab, der skærer igennem støjen og rammer kunden.
Budskab workshop
Det får du med en budskab workshop:
- Få overblik over hvor du møder kunden
- Skær igennem støjen fra konkurrenterne
- Udarbejd et effektivt budskab
Mød og ram kunden: Formålet med budskab workshoppen er at udvælge de marketingskanaler, hvor virksomheden møder kunden, og udarbejde et budskab, der skærer igennem støjen og rammer kunden. Det gode budskab skal både være skarpt opbygget, men også tage hensyn til, hvor kunden er i købsrejsen, samt kanalen det leveres igennem.
Budskabet leveres gennem marketingskanaler, ud fra PESO modellen, og opbygges med EFU modellen, der skaber budskaber med kundens udbytte først, efterfulgt af fordele og sidst egenskaber. Disse modeller hjælper dig med at vælge de rigtige kanaler at kommunikere på, og opbygge et budskab, der rammer effektivt.
Få succes din marketing personlighed
Som selvstændig/iværksætter bliver konstant bombarderet med de nyeste trends indenfor marketing, og velmente råd fra venner, familie og kollegaer – og du føler dig sandsynligvis overvældet, og i tvivl om, hvordan du kommer i gang. Marketing er også i høj grad et spørgsmål om din personlighed, og hvordan du og din hverdag passer til de forskellige kanaler du kan vælge. Når vi tager højde for disse ting, har du meget større chance for succes.
Budskab workshoppen har følgende indhold:
Kanaler |
---|
Valg af marketingskanaler |
Succes på forskellige kanaler |
Sammenhæng mellem kanaler |
Kommunikation |
---|
Inbound vs. Outbound |
Kundens købsrejse |
Budskab med EFU modellen |
Kampagne |
---|
Afsender og mål |
Budskab og medie |
Modtager og støj |
Prisen for budskab workshoppen er 3.000 kr. ekskl. moms, og består af en tre timers workshop i København.
Mikki Dall

Bag Gnist Branding står Mikki Dall, der afholder workshoppen. Mikki har bl.a. uddannelserne Postgraduate Diploma i Digital Marketing, Bachelor i Innovation & Entreprenørskab og er desuden certificeret i Business Model Canvas.