Gnist Brandings formål er at udbrede filosofien “Branding før Marketing”, hvor man starter i kernen af virksomheden fremfor på overfladen.

Formålet med Gnist Branding

Gnist Branding arbejder ud fra en filosofi, hvor virksomhedens brand kommer før virksomhedens marketing. Alt for mange virksomheder kaster sig ud i marketing, inden de har svaret på; hvem virksomheden er, hvad den sælger og hvem målgruppen er – de bliver derfor på overfladen, uden at nå ind til virksomhedens kerne. Det er ikke nok at brænde igennem med marketing, hvis ikke virksomhedens brand brænder sig fast hos kunden.

Branding før Marketing

Igennem min karriere har jeg arbejdet med design, marketing og branding – i en branche, der ofte er lidt for smart i en fart. Alt for mange gange har jeg udviklet visuelt flotte løsninger på overfladen, uden at vi kom ind til kernen i virksomheden bag.

Siden jeg startede Gnist Branding har formålet derfor været “Branding før Marketing”, så vi sammen udvikler løsninger, der får kernen af din virksomhed frem på overfladen.

Mikki Dall

Mit navn er Mikki Dall, og jeg står bag Gnist Branding. Min jobmæssige karriere og uddannelsesbaggrund er et overlap mellem design og marketing på den ene side, og innovation og iværksætteri på den anden side. Derfor har jeg et ligeså stort fokus på det forretningsmæssige aspekt i branding, som på et skarpt budskab og visuelt udtryk. Se hele mit CV på LinkedIn.

Mediegrafiker & Multimediedesigner

Mediegrafiker & Multimediedesigner
Modtog Hansenberg Medaljen

Pba. i Innovation & Entreprenørskab

Bachelorgrad
Pba. i Innovation & Entreprenørskab

Postgraduate i Digital Marketing

Postgraduate
Postgraduate Diploma i Digital Marketing (med udmærkelse)

Strategyzer

Strategyzer certificeret
Mastering Business Models
Mastering Value Propositions

Kundeudtalelser

“Jeg havde brug for coaching til at finde ind til min kernefortælling, da jeg startede ny kommunikationsvirksomhed: Hvordan differentierer jeg mig helt præcist fra resten af markedet? Mikki var en stor hjælp. Blandt andet fordi han stillede mig de rigtige spørgsmål. Processen fik mig til at tænke, så det knagede. På kort tid blev jeg markant skarpere på mit brand og min strategi. I mine øjne er det coaching, når det er bedst.”
– Thomas Møller Larsen, Explain Agency

“Mikki fra Gnist Branding har med sin store professionalisme, skarpe spørgsmål og gode humor hjulpet Brain2Business i et sparringsforløb omkring vores brand. Mikki er enormt dygtig til hurtigt at fange essensen, stille de gode spørgsmål, skære ind til benet og få ting til at stå skarpt.”
– Anna Laybourn, Brain2Business

“Mikki fra Gnist Branding afholdte en forretningsmodel workshop for mit startup, og udviklede derudover virksomhedens logo og visuelle identitet. Resultatet af workshops og møderne har hjulpet mig med at udvikle min startup med mere klarhed. Mikki er tydeligvis en ekspert omkring hvad han gør. Det var en fornøjelse at at arbejde med Mikki og jeg anbefaler ham meget.”
– Kirstin Lyon, Visuali

“Jeg havde en meget positiv oplevelse med Gnist Branding, der leverede et logo, brandworkshop og ikoner til hjemmesiden. Mikki angreb området fra forskellige vinkler og lyttede til mine behov, og jeg er meget tilfreds med de opnåede resultater.”
– Krzysztof Slowinski, Kodlot

“Ved dette forløb blev min virksomhedsmodel, mit website og dets produkter grundigt analyseret af Gnist Branding. I en professionel lyttende proces, hjalp Mikki mig til, selv at definere mine præcise ydelser og kortlægge mine pipelines for forskellige produkter. Yderligere har hans hjælp bidraget med at udvikle min forretning, da han er kommet med flere gode input til hvordan jeg kan afsætte produkter bedre, og kommunikere med mine nuværende kunder, for at optimere salg.”
– Jakob Ingvorsen, Artwork by Jakob Ingvorsen