Gnist Branding hjælper virksomheder i voksealderen med bundsolid branding – uden fagudtryk og store armbevægelser.

Virksomheder i voksealderen

Gnist Branding hjælper virksomheder i voksealderen, der er kommet igennem barndommen, hvor alt handlede om overlevelse – og nu er i teenageårene, hvor det hele er lidt kaotisk.

Kort sagt handler det om at give din virksomhed overblikfeedback og retning indenfor både virksomhedens branding, visuelle identitet og forretningsmodel – så vi lægger fundamentet for din virksomheds vækstrejse.

Er din virksomhed i voksealderen?
Du er i en vækstfase, hvor det er svært at følge med, måske fordi du ansætter flere medarbejdere og oplever et større behov for struktur – og din nuværende branding ikke er tilstrækkelig for at opnå dine mål.

Bundsolid branding

Bundsolid branding har fokus på at skabe et solid fundament i virksomheden, ved at udvikle en strategi gennem praktiske værktøjer – uden fagudtryk og store armbevægelser.

På denne måde sikrer vi sammen, at du bliver super skarp på dit branding og forretningsmæssige udgangspunkt, og alle medarbejdere trækker i samme retning på din vækstrejse.

Bundsolid bagmand

Bag Gnist Branding står Mikki Dall, og jeg matcher alle stereotyperne om en rolig jyde i København. Min baggrund er i overlappet mellem design og marketing på den ene side, og innovation og iværksætteri på den anden side. Derfor har jeg et ligeså stort fokus på det forretningsmæssige aspekt i branding, som på det visuelle udtryk. Se hele mit CV på LinkedIn.

Hansenberg Kolding

Mediegrafiker & Multimediedesigner
Modtog Hansenberg Medaljen

Erhvervsakademiet Lillebælt

Bachelorgrad
Pba. i Innovation & Entreprenørskab

Digital Marketing Institute

Postgraduate
Postgraduate Diploma i Digital Marketing (med udmærkelse)

Strategyzer

Strategyzer certificeret
Mastering Business Models
Mastering Value Propositions

Kundeudtalelser

“Jeg havde brug for coaching til at finde ind til min kernefortælling, da jeg startede ny kommunikationsvirksomhed: Hvordan differentierer jeg mig helt præcist fra resten af markedet? Mikki var en stor hjælp. Blandt andet fordi han stillede mig de rigtige spørgsmål. Processen fik mig til at tænke, så det knagede. På kort tid blev jeg markant skarpere på mit brand og min strategi. I mine øjne er det coaching, når det er bedst.”
– Thomas Møller Larsen, Explain Agency

“Mikki fra Gnist Branding har med sin store professionalisme, skarpe spørgsmål og gode humor hjulpet Brain2Business i et sparringsforløb omkring vores brand. Mikki er enormt dygtig til hurtigt at fange essensen, stille de gode spørgsmål, skære ind til benet og få ting til at stå skarpt.”
– Anna Laybourn, Brain2Business

“Mikki fra Gnist Branding afholdte en forretningsmodel workshop for mit startup, og udviklede derudover virksomhedens logo og visuelle identitet. Resultatet af workshops og møderne har hjulpet mig med at udvikle min startup med mere klarhed. Mikki er tydeligvis en ekspert omkring hvad han gør. Det var en fornøjelse at at arbejde med Mikki og jeg anbefaler ham meget.”
– Kirstin Lyon, Visuali

“Jeg havde en meget positiv oplevelse med Gnist Branding, der leverede et logo, brandworkshop og ikoner til hjemmesiden. Mikki angreb området fra forskellige vinkler og lyttede til mine behov, og jeg er meget tilfreds med de opnåede resultater.”
– Krzysztof Slowinski, Kodlot

“Ved dette forløb blev min virksomhedsmodel, mit website og dets produkter grundigt analyseret af Gnist Branding. I en professionel lyttende proces, hjalp Mikki mig til, selv at definere mine præcise ydelser og kortlægge mine pipelines for forskellige produkter. Yderligere har hans hjælp bidraget med at udvikle min forretning, da han er kommet med flere gode input til hvordan jeg kan afsætte produkter bedre, og kommunikere med mine nuværende kunder, for at optimere salg.”
– Jakob Ingvorsen, Artwork by Jakob Ingvorsen