Workshops for selvstændige og iværksættere får dig til at brænde igennem med din virksomheds branding, og skabe virksomheden du brænder for.

Workshops for selvstændige og iværksættere

Du kan vælge mellem otte forskellige workshops for selvstændige og iværksættere:

Branding af selvstændige og iværksættere gennem samspil

Branding af selvstændige og iværksættere sker gennem samspil på workshops. Du får hverken medspil eller modspil undervejs, men i stedet samspil, hvor er vi spiller hinanden gode. Du bidrager med stor viden om din virksomhed, dine kunder og din branche, som kombineres med viden min om branding af selvstændige og iværksættere, så vi sammen skaber løsninger på din virksomheds udfordringer.

Hvem har bolden? Medspil, Modspil eller Samspil

Hvem har svaret? Forskellen på medspil, modspil og samspil ligger i tilgangen til, hvem der har svaret under workshoppen – hvor samspil finder balancen i at begge parter har vigtig viden at bidrage med.

Strategi før praksis

Workshops for selvstændige og iværksættere har fokus på det strategiske helikopter-perspektiv i branding, marketing og forretningsmodeller. I slutningen af workshoppen planlægger vi, hvordan denne strategi skal føres ud i praksis, nede på jorden, så den kan bruges i din virksomhed fra dag 1. Alle workshops er designet, så det bagefter er helt op til dig, hvem der skal udføre det praktiske arbejde; du gør det selv, vi gør det sammen eller andre gør det for dig.

Hvem spiller videre? Gør det selv, Gør det sammen eller Gør det for dig

Hvem løber videre med bolden? Efter workshoppens strategiske fokus er det tid til at implementere løsningen praktisk. Her har du fuld frihed til at gøre det selv eller hyre andre virksomheder til at gøre det for dig – eller selvfølgelig fortsætte vores holdspil og gøre det sammen.

Hvem?, hvad?, hvor? og hvordan?

Branding af selvstændige og iværksættere gennem workshops hjælper dig med at svare på de fire strategiske spørgsmål; hvem?, hvad?, hvor? og hvordan? omkring dig og din virksomhed. Hvem er virksomheden?, Hvad tilbyder virksomheden?, Hvor er virksomheden på markedet? og Hvordan tjener virksomheden penge?.