Minimum Viable Product

Minimum Viable Product er en metode til at indsamle reel feedback på nye koncepter, for at afklare om idéen virker i den virkelige verden.

Purple Ocean Strategy

Purple Ocean Strategy er et værktøj, der benytter idéer fra Blue Ocean Strategy til at finde et nichemarked mellem det blå og røde ocean.

Hul i markedet og marked i hullet?

Det er ikke nok at finde et hul i markedet, der skal også være et marked i hullet – så du matcher dit nye produkt med et reelt kundebehov.

Innovation for begyndere

Innovation for begyndere kan ske gennem forskellige typer af innovation og spørgsmål frem mod idéer, som løser uløste problemer i markedet.

Content Distribution

Content Distribution er nøglen til at få dit værdifulde og relevante indhold ud til målgruppen – via de mest effektive kanaler.

Content Marketing kalender

Din Content Marketing kalender giver overblik over din Content Marketing – ved hjælp af en redaktionel kalender, årshjul og udgivelsesplan.

Content Marketing Strategy

Med en Content Marketing strategi får du en tydelig retning, og sikrer at du producerer succesfuldt indhold – både for dig og din målgruppe.

Content Marketing for begyndere

Content Marketing handler om at lave kvalitetsindhold, der oprigtigt hjælper dine kunder – og samtidig sælger uden at være en salgstale.

SOSTAC marketingplanlægning

SOSTAC modellen planlægger din virksomheds marketingstrategi og marketingplan fra start til slut, igennem seks overskuelige faser.

Innovation af forretningsmodellen

Innovation af forretningsmodellen kan ske ved at stille fire spørgsmål, der udfordrer branchestandarden, til din Business Model Canvas.

Business Model Environment

Business Model Environment undersøger, hvordan industrikræfter, markedskræfter, økonomikræfter og trends påvirker din forretningsmodel.

Value Proposition Canvas

Value Proposition Canvas er et tillæg til Business Model Canvas, der zoomer ind på matchet mellem Kundeprofilen og virksomhedens Værditilbud.

Business Model Canvas

Business Model Canvas er en skabelon til et give et overblik over din forretningsmodel – gennem modellens 9 byggesten og indbyrdes relation.