Personal Business Model Canvas
Personal Business Model Canvas er et værktøj til, at finde det du er allerbedst til, når du er jobsøgende eller vil udvikle din karriere.
Personal Business Model Canvas er et værktøj til, at finde det du er allerbedst til, når du er jobsøgende eller vil udvikle din karriere.
Green Ocean Strategy er et forsøg på, at skabe et værktøj til bæredygtigt innovation, baseret på den populære Blue Ocean Strategy tankegang.
Grønhviskning er når man bevidst underdriver deres bæredygtige tiltag, som ligesom grønvaskning er et kæmpe problem for bæredygtig udvikling.
Grønvaskning eller er vildledende marketing af aktiviteter, produkter eller services, så de fremstår mere bæredygtige end de egentlig er.
Donut modellen er et lækkert framework til at arbejde med bæredygtighedens “sweet spot” imellem det sociale fundament og miljømæssige loft.
Branding Model Innovation sker gennem værktøjer til at skabe fokus i virksomhedens brand gennem produkter, funktioner, budskab og marketing.
Branding Model Environment består af fire kræfter, der påvirker virksomheden brandingmodel udefra; trends, flow, fjendebillede og loyalitet.
Brand Position Canvas er et værktøj til at gå i dybden med virksomhedens særpræg og valgte niche, og uddybe fortællingen til målgruppen.
Branding Model Canvas er et værktøj til at få overblik over, og feedback på, din virksomheds branding gennem ni byggesten, og deres relation.
Brandingmodel er et værktøj til at opbygge, få overblik over, og modtage feedback på din branding – inspireret af Business Model Canvas.
Blue Ocean strategi er et mindset og værktøjer til at udnytte uopdagede “blå oceaner”, fremfor at konkurrere på eksisterende “røde oceaner”.
Forretningsmodeller inspiration gennem 30 forskellige typer med eksempler, til din virksomheds indtjeningsmodel.
Business Model Canvas eksempel for musiktjenesten Spotify med gennemgang af de forskellige felter i virksomhedens forretningsmodel.
Business Model Canvas forklaring af de 9 byggesten i modellen, for dig der allerede kender værktøjet, men vil have en detaljeret gennemgang.
Value Proposition, eller på dansk værdiudsagn, er dit løfte om den værdi kunden modtager ved at købe fra dig. Se også eksempler og skabelon.