PESO model inspiration
PESO model inspiration, med 72 marketingkanaler, til at illustrere din virksomheds marketingstrategi gennem overblik og sammenhæng.
PESO model inspiration, med 72 marketingkanaler, til at illustrere din virksomheds marketingstrategi gennem overblik og sammenhæng.
Persona for begyndere til virksomhedens marketing gennem demografiske hårde fakta, psykografiske bløde værdier og adfærd igennem hele købet.
Firmanavn til din virksomhed, der sikrer dig det gode navn til virksomheden – med eksempler på de 7 forskellige navnetyper.
Ekspert som selvstændig kræver positionering og fokus for at udvikle, sælge og få succes med sin ekspertise.
Specialist eller generalist som selvstændig? Svaret afhænger afhænger af din virksomheds geografiske placering og mulighed for nichemarked.
Iværksættertyper, virksomhedstyper og personlig branding er alle store spørgsmål for iværksættere i grænsen mellem firma og personen bag.
Work Smarter, Not Harder metoder til et fokuseret og produktivt liv som selvstændig, så du får kontrol over dit arbejds- og privatliv.
Soloselvstændig eller iværksætter? Fordele og ulemper ved livet som eneste ansatte og jagten på frihed og fleksibilitet fremfor vækst.
3x3x3 er et lean-perspektiv til udvikling af virksomhedens tre årige vision, tre måneders strategi og tre uger lange produkt eksperimenter.
Kundeværdier for virksomheder er produktet/servicens værdier indenfor inspirerende, individuelle, forretningsmæssige og funktionelle værdier.
Kundeværdi for forbrugere er produktet/servicens værdier indenfor social indflydelse, livsændring, følelsesmæssige og funktionelle værdier.
Bæredygtig forretningsmodel med tredobbelt bundlinje i virksomheden i form af tre lag; det økonomiske, det miljømæssige og det sociale lag.
Brand trends følger trends i samfundet og branchen, som understøtter virksomhedens positioneringen og forudser målgruppens behov.
Niche marked er et segment af markedet, som virksomheden har specialiseret indenfor, og kan skabe en levedygtig forretningsmodel i.
Experience Economy om økonomier, der guider forandring, iscenesætter oplevelser, leverer service, udvikler produkter eller udvinder råvarer.