Green Ocean Strategy

Green Ocean Strategy er et forsøg på, at skabe et værktøj til bæredygtigt innovation, baseret på den populære Blue Ocean Strategy tankegang.

Grønvaskning og de 10 dødssynder

Grønvaskning eller er vildledende marketing af aktiviteter, produkter eller services, så de fremstår mere bæredygtige end de egentlig er.

Branding Model Innovation

Branding Model Innovation sker gennem værktøjer til at skabe fokus i virksomhedens brand gennem produkter, funktioner, budskab og marketing.

Branding Model Environment

Branding Model Environment består af fire kræfter, der påvirker virksomheden brandingmodel udefra; trends, flow, fjendebillede og loyalitet.

Brand Position Canvas

Brand Position Canvas er et værktøj til at gå i dybden med virksomhedens særpræg og valgte niche, og uddybe fortællingen til målgruppen.

Branding Model Canvas

Branding Model Canvas er et værktøj til at få overblik over, og feedback på, din virksomheds branding gennem ni byggesten, og deres relation.

Hvad er en brandingmodel?

Brandingmodel er et værktøj til at opbygge, få overblik over, og modtage feedback på din branding – inspireret af Business Model Canvas.

Blue Ocean strategi

Blue Ocean strategi er et mindset og værktøjer til at udnytte uopdagede “blå oceaner”, fremfor at konkurrere på eksisterende “røde oceaner”.

Business Model Canvas eksempel

Business Model Canvas eksempel for musiktjenesten Spotify med gennemgang af de forskellige felter i virksomhedens forretningsmodel.

Value Proposition på dansk

Value Proposition, eller på dansk værdiudsagn, er dit løfte om den værdi kunden modtager ved at købe fra dig. Se også eksempler og skabelon.

Social Medie strategi skabelon

Social Medie strategi skabelon for begyndere, gennem svar på syv spørgsmål inden du kaster dig ud i sociale medier.