PESO model

PESO model inspiration

PESO model inspiration, med 72 marketingkanaler, til at illustrere din virksomheds marketingstrategi gennem overblik og sammenhæng.

Persona for begyndere

Persona for begyndere

Persona for begyndere til virksomhedens marketing gennem demografiske hårde fakta, psykografiske bløde værdier og adfærd igennem hele købet.

Firmanavn: 7 navnetyper

Firmanavn: 7 navnetyper

Firmanavn til din virksomhed, der sikrer dig det gode navn til virksomheden – med eksempler på de 7 forskellige navnetyper.

Ekspert som selvstændig

Ekspert som selvstændig

Ekspert som selvstændig kræver positionering og fokus for at udvikle, sælge og få succes med sin ekspertise.

Specialist

Specialist som selvstændig

Specialist eller generalist som selvstændig? Svaret afhænger afhænger af din virksomheds geografiske placering og mulighed for nichemarked.

Iværksættertyper

Iværksættertyper

Iværksættertyper, virksomhedstyper og personlig branding er alle store spørgsmål for iværksættere i grænsen mellem firma og personen bag.

Work Smarter

Work Smarter, Not Harder

Work Smarter, Not Harder metoder til et fokuseret og produktivt liv som selvstændig, så du får kontrol over dit arbejds- og privatliv.

Soloselvstændig

Soloselvstændig

Soloselvstændig eller iværksætter? Fordele og ulemper ved livet som eneste ansatte og jagten på frihed og fleksibilitet fremfor vækst.

3x3x3

3x3x3: vision, strategi og produkt

3x3x3 er et lean-perspektiv til udvikling af virksomhedens tre årige vision, tre måneders strategi og tre uger lange produkt eksperimenter.

Kundeværdier for virksomheder

Kundeværdier for virksomheder

Kundeværdier for virksomheder er produktet/servicens værdier indenfor inspirerende, individuelle, forretningsmæssige og funktionelle værdier.

Kundeværdi forbrugere

Kundeværdi for forbrugere

Kundeværdi for forbrugere er produktet/servicens værdier indenfor social indflydelse, livsændring, følelsesmæssige og funktionelle værdier.

Niche marked

Niche marked

Niche marked er et segment af markedet, som virksomheden har specialiseret indenfor, og kan skabe en levedygtig forretningsmodel i.