Social Medie strategi skabelon

Social Medie strategi skabelon for begyndere, gennem svar på syv spørgsmål inden du kaster dig ud i sociale medier.

Grafisk identitet

Grafisk identitet viser din virksomheds ansigt udadtil, og skaber den famøse røde tråd hele vejen igennem virksomhedens visuelle kommunikation.

Kernefortælling for begyndere

Kernefortælling til din virksomhed? Find ind til kernen med fire centrale spørgsmål, og udarbejd din kernefortælling med en kort skabelon.

Den tredobbelte bundlinje

Den tredobbelte bundlinje i virksomheden med de 3 P’er; Planet, Personer og Profit – et værktøj til at arbejde med begrebet bæredygtighed.

Branding strategi

Branding strategi er en langsigtet plan for dit brand, der indeholder en målsætning, de enkelte elementer og en guide til vedligeholdelse.

Branding af virksomhed

Branding af virksomhed gennem de 3 S’er; sjæl, særpræg og stil – så din virksomhed opnår et tydeligt brand i kundernes bevidsthed.

Rebranding af virksomhed

Rebranding af virksomhed forsøger at ændre målgruppens opfattelse af virksomhedens brand, gennem både ydre og indre ændringer i virksomheden.

Tribal Marketing

Tribal Marketing er marketing rettet mod grupper af personer, samlet i fællesskaber, som er bundet sammen af fælles interesser og passion.

Brand identitet med kaffe case

Brand identitet er en samling af virksomhedens visuelle og sproglige fremtoning, der tager udgangspunkt i virksomhedens sjæl og formål.

22 marketing regler

22 marketing regler til marketing succes, er et resumé af bogen “The 22 Immutable Laws of Marketing”, skrevet af Al Ries og Jack Trout.

22 branding regler

22 branding regler til branding succes, er et resumé af bogen “The 22 Immutable Laws of Branding”, skrevet af Al Ries og Laura Ries.

Visuel identitet pris eksempler

Visuel identitet pris eksempler til fire typiske virksomheder. Dette er en guide om priser med reelle tal, og ikke så meget andet bullshit.