22 marketing regler

22 marketing regler

22 marketing regler til marketing succes, er et resumé af bogen “The 22 Immutable Laws of Marketing”, skrevet af Al Ries og Jack Trout.

22 branding regler

22 branding regler

22 branding regler til branding succes, er et resumé af bogen “The 22 Immutable Laws of Branding”, skrevet af Al Ries og Laura Ries.

Visuel identitet pris

Visuel identitet pris eksempler

Visuel identitet pris eksempler til fire typiske virksomheder. Dette er en guide om priser med reelle tal, og ikke så meget andet bullshit.

Logo eksempler

Logo eksempler

Logo eksempler til inspiration, før designet af din virksomheds logo, så du kan finde den helt rigtige stil og farver til din virksomhed.

Typografi i Visuel Identitet

Typografi i Visuel Identitet

Typografi i Visuel Identitet er en samling af skrifttypernes personlighed, vægt, kombination med andre skrifttyper samt indbyrdes hieraki.

Farver i Visuel Identitet

Farver i Visuel Identitet

Farver i visuel identitet er baseret på følelser, og valget af branding farver påvirker derfor, hvordan målgruppen opfatter virksomheden.

Symbol i Visuel Identitet

Symbol i Visuel Identitet

Symbol i visuel identitet identificerer virksomheden, som en del af logoet og gør kunden i stand til at genkende og huske virksomheden.

Visuel Identitet

Visuel Identitet

Visuel Identitet er en samling af virksomhedens logo, farver, skrifttyper og andet, der sammen kommunikerer virksomhedens identitet visuelt.

PESO model

PESO model inspiration

PESO model inspiration, med 72 marketingkanaler, til at illustrere din virksomheds marketingstrategi gennem overblik og sammenhæng.

Brandarketyper

Brandarketyper

Brandarketyper er en samling af menneskelige egenskaber, der sikrer en rød tråd i din branding, og en stærk forbindelse til kunden.

Eventyreren brandpersonlighed

Eventyreren brandarketype

Eventyreren brandarketype er for virksomheden, der hjælper kunden med at opnå frihed og individualitet gennem autentiske produkter.

Vismanden brandpersonlighed

Vismanden brandarketype

Vismanden brand arketype er for virksomheden, der guider kunden med objektive fakta til at forstå verdenen og opnå den endelige sandhed.

Den uskyldige brandpersonlighed

Den uskyldige brandarketype

Den uskyldige brandarketype er for virksomheden, der dyrker det nostalgiske, etisk rigtige og er hundrede procent tro mod sine værdier.