Gå til indholdet
  • Downloads
  • Blog

Blog

Social Medie strategi skabelon

Social Medie strategi skabelon for begyndere, gennem svar på syv spørgsmål inden du kaster dig ud i sociale medier.

Social Medie strategi skabelon Læs mere »

Grafisk identitet

Grafisk identitet viser din virksomheds ansigt udadtil, og skaber den famøse røde tråd hele vejen igennem virksomhedens visuelle kommunikation.

Grafisk identitet Læs mere »

Branding model med identitetsprismen

Branding model med Kapferer’s identitetprisme, der samler trådene af virksomhedens identitet, til et samlet og stærkt brand.

Branding model med identitetsprismen Læs mere »

Kernefortælling for begyndere

Kernefortælling til din virksomhed? Find ind til kernen med fire centrale spørgsmål, og udarbejd din kernefortælling med en kort skabelon.

Kernefortælling for begyndere Læs mere »

Den tredobbelte bundlinje

Den tredobbelte bundlinje i virksomheden med de 3 P’er; Planet, Personer og Profit – et værktøj til at arbejde med begrebet bæredygtighed.

Den tredobbelte bundlinje Læs mere »

Branding strategi

Branding strategi er en langsigtet plan for dit brand, der indeholder en målsætning, de enkelte elementer og en guide til vedligeholdelse.

Branding strategi Læs mere »

Branding af virksomhed

Branding af virksomhed gennem de 3 S’er; sjæl, særpræg og stil – så din virksomhed opnår et tydeligt brand i kundernes bevidsthed.

Branding af virksomhed Læs mere »

Rebranding af virksomhed

Rebranding af virksomhed forsøger at ændre målgruppens opfattelse af virksomhedens brand, gennem både ydre og indre ændringer i virksomheden.

Rebranding af virksomhed Læs mere »

Tribal Marketing

Tribal Marketing er marketing rettet mod grupper af personer, samlet i fællesskaber, som er bundet sammen af fælles interesser og passion.

Tribal Marketing Læs mere »

Brand identitet med kaffe case

Brand identitet er en samling af virksomhedens visuelle og sproglige fremtoning, der tager udgangspunkt i virksomhedens sjæl og formål.

Brand identitet med kaffe case Læs mere »

Marketing model: kend, find, mød og ram kunden

Marketing model med de fire trin Kend, Find, Mød og Ram kunden, der er en ultra simpel marketing model uden fagtermer og forkortelser.

Marketing model: kend, find, mød og ram kunden Læs mere »

22 marketing regler

22 marketing regler til marketing succes, er et resumé af bogen “The 22 Immutable Laws of Marketing”, skrevet af Al Ries og Jack Trout.

22 marketing regler Læs mere »

22 branding regler

22 branding regler til branding succes, er et resumé af bogen “The 22 Immutable Laws of Branding”, skrevet af Al Ries og Laura Ries.

22 branding regler Læs mere »

Visuel identitet pris eksempler

Visuel identitet pris eksempler til fire typiske virksomheder. Dette er en guide om priser med reelle tal, og ikke så meget andet bullshit.

Visuel identitet pris eksempler Læs mere »

Logo, visuel identitet og branding

Visuel identitet og branding? Læs om forskellen, og sammenhængen, mellem virksomhedens navn, logo, visuel identitet og branding.

Logo, visuel identitet og branding Læs mere »

Post pagination
← Previous 1 2 3 … 8 Next →

Mikki Dall

Følg mig på LinkedIn

 

Mit navn er Mikki Dall, og står bag bloggen. Jeg håber, at du har fået noget ud af mine blogindlæg, og vil forbinde med mig på LinkedIn.

Virksomheden Gnist Branding er frivilligt ophørt i januar 2022, men da der stadig mange, som bruger mit gratis materiale, fortsætter siden som min personlige blog.

Hjemmesiden bruger cookies, hvis du tilmelder dig nyhedsbrevet.
AfvisAcceptér
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Nødvendige

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Powered by