EFU model

EFU model

EFU model; egenskaber, fordele og udbytter er et værktøj til stærke budskaber, som fokuserer på de salgargumenter, der rammer kunden bedst

Jobs to be Done

Jobs to be Done

Jobs to be Done er en metode til innovation af produkter/services, ved at forstå, hvad kunden virkelig ønsker at opnå i bestemte situationer.

Branding fokus

Branding fokus

Branding fokus sikrer at kunderne husker virksomheden for det du ønsker, gennem fokus i produkter, funktioner, marketing, budskab og kanaler.

Brand positionering

Brand positionering

Brand positionering placerer virksomheden tydeligt i markedet og målgruppens bevidsthed, gennem et skarpt fokus på det unikke i virksomheden.

Visuel identitet

Visuel identitet – indhold og eksempel

Visuel identitet til din virksomhed gennem syv dele, så du kommunikerer dit brands identitet – og sikrer et ensartet udtryk hver eneste gang.

Logodesign

Logodesign gennem tre enkle regler

Logodesign udarbejder logoet, virksomhedens ansigt udadtil, der skal overholde tre overordnede regler og findes i syv forskellige typer.

Virksomhedsnavn

Virksomhedsnavn: 7 tips til det gode navn

Det gode virksomhedsnavn overholder de lovmæssige regler, og bør derudover følge disse syv retningslinjer for et succesfuldt virksomhedsnavn.

Branding for begyndere

Branding for begyndere

Branding for begyndere gennemgår, hvad branding er, og hvordan du aktivt kan brande din virksomhed gennem navn, logo og visuel identitet.

Lean Canvas, You X Ventures

Lean Canvas

Lean Canvas er en skabelon til at samle hele forretningsmodellen på en enkelt side – særligt rettet mod iværksættere og nye koncepter.

Feedback Loop, Tine Ivanic

Feedback Loop

Byg-mål-lær er et feedback loop, der giver dig værdifuld læring om dit koncept ved at teste dine hypoteser hurtigt og direkte på målgruppen.

Minimum Viable Product, Alvaro Reyes

Minimum Viable Product

Minimum Viable Product er en metode til at indsamle reel feedback på nye koncepter, for at afklare om idéen virker i den virkelige verden.

Purple Ocean Strategy, Jorgen Hendriksen

Purple Ocean Strategy

Purple Ocean Strategy er et værktøj, der benytter idéer fra Blue Ocean Strategy til at finde et nichemarked mellem det blå og røde ocean.

Hul i markedet, Sammie Vasquez

Hul i markedet og marked i hullet?

Det er ikke nok at finde et hul i markedet, der skal også være et marked i hullet – så du matcher dit nye produkt med et reelt kundebehov.

Innovation, Should Wang

Innovation for begyndere

Innovation for begyndere kan ske gennem forskellige typer af innovation og spørgsmål frem mod idéer, som løser uløste problemer i markedet.