EFU model
EFU model; egenskaber, fordele og udbytter er et værktøj til stærke budskaber, som fokuserer på de salgargumenter, der rammer kunden bedst
EFU model; egenskaber, fordele og udbytter er et værktøj til stærke budskaber, som fokuserer på de salgargumenter, der rammer kunden bedst
Jobs to be Done er en metode til innovation af produkter/services, ved at forstå, hvad kunden virkelig ønsker at opnå i bestemte situationer.
Branding fokus sikrer at kunderne husker virksomheden for det du ønsker, gennem fokus i produkter, funktioner, marketing, budskab og kanaler.
Brand positionering placerer virksomheden tydeligt i markedet og målgruppens bevidsthed, gennem et skarpt fokus på det unikke i virksomheden.
Brand arketyper er 12 virksomhedspersonligheder, der giver virksomheden genkendelighed overfor kunderne og en rød tråd i din kommunikation.
Visuel identitet til din virksomhed gennem syv dele, så du kommunikerer dit brands identitet – og sikrer et ensartet udtryk hver eneste gang.
Logodesign udarbejder logoet, virksomhedens ansigt udadtil, der skal overholde tre overordnede regler og findes i syv forskellige typer.
Det gode virksomhedsnavn overholder de lovmæssige regler, og bør derudover følge disse syv retningslinjer for et succesfuldt virksomhedsnavn.
Branding for begyndere gennemgår, hvad branding er, og hvordan du aktivt kan brande din virksomhed gennem navn, logo og visuel identitet.
Lean Canvas er en skabelon til at samle hele forretningsmodellen på en enkelt side – særligt rettet mod iværksættere og nye koncepter.
Byg-mål-lær er et feedback loop, der giver dig værdifuld læring om dit koncept ved at teste dine hypoteser hurtigt og direkte på målgruppen.
Minimum Viable Product er en metode til at indsamle reel feedback på nye koncepter, for at afklare om idéen virker i den virkelige verden.
Purple Ocean Strategy er et værktøj, der benytter idéer fra Blue Ocean Strategy til at finde et nichemarked mellem det blå og røde ocean.
Det er ikke nok at finde et hul i markedet, der skal også være et marked i hullet – så du matcher dit nye produkt med et reelt kundebehov.
Innovation for begyndere kan ske gennem forskellige typer af innovation og spørgsmål frem mod idéer, som løser uløste problemer i markedet.